VÅREN KOMMER INOM 5 MÅNADER!!!!!!...............

Diskat, duschat och nu sitter jag här och hungrar halvt ihjäl. Väntar på Bever (trevliga nyheter väntar dig, ORAKLET!!! hahahahaha) oxå som ska komma på kaffe innan jag måste dra iväg till praktiken. :)
Usch, för att det bara är en vecka kvar där, trivs sjukt bra, kommer sakna alla där massor när praktiken är slut. Men har sökt om sommarvikariat och förhoppningsvis får jag det oxå. Men i slutändan är det bara en som bestämmer det, vad alla där än säger, fast goda ord till chefen är ju aldrig fel lixom ;D


Kallt kallt kallt.. snö snö snö..

Helt allvarligt. Vilken meterolog känner sig sådär extra smart när den går ut i tidningarna om att "VÅREN KOMMER INOM DOM NÄRMSTA 5 MÅNADERNA" nemen, jaha.. GUD så roligt, för den borde ju inte göra det eller så ändå eller? WOHO, vilka jävla otroligt underbara nyheter att våren förväntas komma inom 5 månader, för om 6 månader ska det ju för i jävulen vara sommar här! Men vad bra, då vet vi idiotförklarade Sverige-bo att våren kommer. Inom 5 månader. Så ni vet. Bara räkna vad det är för månad då.
ÅH, blir så förbannad. BORT MED KYLAN OCH SNÖN, trött som ett helvete på skiten nu. Räcker tycker jag.

Nä, inte bitter. Hungrig. Så ätas ska det nu! Nam.


4 månader idag, älskling. Yey ;P <3


Kommentarer
Linnea

HOPPAS VERKLIGEN att de där om våren är FEL!! Vill att våren kommer NU!! Jag hör en fågel som kvittrar iaf :) Ett litet tecken..

2010-02-08 @ 14:08:31
URL: http://mammatillteddy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0