Första dagen på dagis

Helt otroligt att Gabriel redan börjat dagis, sjukt hur fort det har gått! Första dagen idag, gick kanon, inga problem alls, förutom när det var dags att sova där vid 12 tiden, alla andra barn somnade fint men inte Gabriel inte ^^ Men så go är han! Inte ett dugg blyg eller avvaktande, kommer nog gå jätte bra i fortsättningen med. Urgulliga små barn förövrigt där med :D

Skolan har kört igång igen, praktik i 4 veckor från och med nästa vecka. Ska ringa min handledare imorgon så jag ska kolla upp tider och så!

Men just nu sitter jag här vrålhungrig, det suger. Saknar min älskling oxå :(

Kanske lite kaffe nu, sen blire one tree hill!



Kommentarer
Katarinaz

Jag vet att du saknar mig när ska vi leka? ;)

2010-01-11 @ 23:51:29
URL: http://Katarinaz.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0