Heja Polen

Fyfan vad bra jag är, heja polen! go go! AAAAAAAAAAAAAAJ, invalido i min svanskota, IGEN, på nytt, va i helvete! Fyfan, ja ont gör det och jag gillart inte. Men är man klyftig så är man väl det, eller?

Sovit två timmar inatt.. eller mer imorse. Varför har jag inte sovit mer under dagen? Fan inte gått alltså, blev till och med hemskickad från praktiken, haha, usch. Men eftersom jag inte kunde gå, iaf inte sådär jätte bra, så fick Jonas pappa hämta mig *asg* det ä stabilt!

Snart sängen. Har varit en mysig dag :) trots allt.. blev lite chips och film nu, fyfan, mått som ett helvete idag, inte helt okej.

tjoppsnopp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0