Hos Ida denna förmiddag

Lämnade min lille plutt på dagis och sen gick jag hem till Ida för att råna henne och Axel på cigg och kaffe :D nam. Det var fint. Nu är dom iaf inne och porrar sig i duschen och jag väntar på att dom ska bli klara så Axel ska få vara lite snäll och köpa mat, haha! *snylt snylt* men imorgon får jag pengar, även på fredag då ska det tamefan storhandlas. Förhoppningsvis.

Första dagen på praktiken var igår, skit nöjd är jag :) bra schema och allt, men ledig bara en dag dena vecka, lite trist, men men. Idag börjar jag kl 15, rätt skönt. Kommer inte bli så mkt tid till att umgås med min älskling den kommande tiden bara :( sucks.

Ikväll vet jag inte alls hur det blir, girls ^^
Hinner säkert ses och snacka lite skit, men sen får det vara bra för då ska jag umgås med my man :D


JALLA DÄRINNE I DUSCHEN VAFAN!


Lever min dröm.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0