inget intressant

Mitt internet dog.
Så.. Jag får vänta snällt tills dom sätter igång det igen, så länge lånar jag älsklings som vart så snäll och lämnade sitt trådlösa hemma imorse :D *glad*
Praktiken går skit bra, underbara männsikor hela bunten och jätte roligt har jag där, men imorrn är jag ledig. Fast så ska man praktisera hela helgen istället.

Lite filmkväll ikväll då :) ska bli mysigt! Höhö ^^

Och igår var det nästan så jag borde ha fått guldmedalj, direkt när jag kom hem från praktiken satte jag igång och städa hela lyan så nu är den fin och fräsch ialla fall ett tag till. Storhandla är nästa. Förmodligen. Måste. Ja just det.

Varit hemma hos Ida och Axel en sväng, det hann jag typ en snabbis men sen vare dags att springa iväg och fika med oraklet :P så är man hemma nu, ny duschad och uttråkad. Yey.. Ida.. kom då!

Älskling koooooom heeem
:D har tråkigt.......


Och så grattis på födelsedagen, Sammie! :)


NÄÄÄÄÄÄÄÄ HEJDÅ. <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0