it was everywhere :D

Nöjd jag är, fick samtal från en av mina handledare där jag ska ha praktik, så nu vet jag vart jag ska vara, när jag börjar och allt :) måste bara ringa dit en gång till och prata med henne som jag ska gå med i början. Fett nöjd! :D

FETT NÖJD MED NYA FONEN OXÅ! <3
Kanske inte lika nöjd igår, men det hade sina förklaringar, hrm. Idag är vi mer överens. ^^
En HTC för er som undrade. *skryter* ;D hahahaha





Ja, här hade lilleman djupdykt i en av mina hudkrämer, haha! :D
It was everywhere!


Ikväll blir det myyyyyyspys. Med skräckis, har jag bestämt, höhö!
Ida ska sova här! Älskling ska ta hit sin säng idag oxå :)


Lite från nyår, blev inte många bilder tyvärr.





3 månader idag, babe!

/A.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0