it's white and cold!

Skulle ha haft med mig kameran förut när jag hade hämtat Gabriel på dagiset, vi tog en liten promenan på en liten väg upp mot Vingen och jävlar i helvete vad fint det var och kolla upp mot skogen och det som är där.
Helt underbart, verkligen en riktig vinter har vi fått i år, jag älskar det.
Gabriel somnade inte alls på vägen hem men han var trött, såg man, och tills nu har han inte heller sovit något sen vi kom hem, hur orkar han? ^^ helt galen.
River ut alla bunkar från skåpen nu med, det är spännande. Livrädd och skit förbannad på hårtorken, ja, den gillar vi inte, säg! xD GULLUNGE.


Kommentarer
Henningastri

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2010-12-12 @ 22:12:22
URL: http://henningastri.blogbow.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0