Out of control

Vilken dag det har varit. Så JÄVLA ont i svanskotan så jag kan fan dö, helvete! :(
Men lyckats tvätta hela dagen, FAN vad tvätt, fan inte sant, vart kommer det ifrån? xD stått ut med Axel och Ida hela dagen, haha. Handlat, lagat mat, tvättat ännu mer, hämtat lillemannen på dagis som för övrigt redan har deckat tillsammans med min andra favorit som slagits till av ett roligt migränanfall tydligen, jätte roligt. :/
Tror jag till och med lyckats diska 4-5 ggr under hela dagen. Som sagt, VART KOMMER DET IFRÅN?

Hämtade ut paketet som är till Teddy med :) hihi. 1 års kalas på lördag hos Linnéa, Tonye och såklart TEDDY. ska bli mysigt!

Ta en cigg, jaga tandtroll, sova.

Åh, hittade låten jag lyssnade på förr.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0