Twitter

Hur skaffar man det?
Hjälp mig, jag tror jag skulle ha nytta av det när jag umgås med Ida när hon är som hon har varit idag. Det har varit en riktig spännande dag med den tjejen måste jag säga. Endel är ju känsliga, överdos av c-vitamin och koffein. Och för lite sömn, haha! Jag tror jag dör. Dom sakerna den människan har lyckats fått ur sig idag alltså, fattar inte, man orkar inte ens tänka efter vad sammanhanget kan vara ens. :D så himla söt är du, snuttan!

Nu sover både Gabriel och Ida i sängen. Som små söta änglar, ialla fall en av dom ;) haha! Jag tror jag ska gå in och lägga mig där jag med en stund. Man blir rätt slut efter en sån här dag xD

Hämtade ialla fall lillen på dagis och det hade gått jätte bra. Han hade varit så duktig, glad, matglad ;p, sovit en stund och så. Värmer och höra att han trivs och kommer överens med dom andra barnen med. Så ursöta ungar där alltså! :)

Nä. Cigg kanske, sen lägga sig nån timma, pälskling kommer ju hem då! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0