tyst och skönt

Inte för det har varit mkt skrik eller massa ljud idag, men fyfan vad underbart det var att slå sig ner i soffan och bara självdö en stund. Var väl lite mer än vanligt att göra på praktiken idag, men vissa stunder kan man bli frustrerande rastlös :p
Hämtade min lillgrabb på dagis oxå, så nu är han äntligen hemma igen :D sen iväg och fika med mitt alldeles egna jävla ORAKEL xD, handla, hem, fixa ordning massa, fixa mat till matlådan och kvällsgröten till lilleman. Osv osv.. men nu sover han. FINALLY :D jag är grymt trött, har lyckats ta mig en dusch till och med. Lalaaaa, en sak med duschen. Jävla stopp det är, kan nån komma och fixa det åt mig? :D USCH! Ja, okej fjantigt, men jag tycker det är så jävla vidrigt! Inte nån annans fel än mitt att det är stopp, men ändå. Äckligt :D

Sova snart. Underbart. Upp imorgon och samma visa då, lämna på dagis, praktik, hämta på dagis, handla, hem osv osv... haha, den här veckan kommer jag vara rätt trött ;p


Då vet ni det. Spännande, ja, Ida tycker väl det ialla fall ;) min trogna blogg läsare. Haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0