umgänge och ett tre berg!

Helt fucking underbar!

GE MIG MER! NU!

Läsa böckerna kanske? Nej, film! FILM! NUUUUUUU!

:D

 

Så var jag till Ida och "umgicks" lite. Hon läste bloggar, skrattade åt inlägg på Flashback och Fb nördade lite, medans jag hade The Hills marathon eller ngt, hahaha, 8 avsnitt kollade jag på ialla fall, och såklart satt vi vid en varsinn dator, det var JÄTTE trevligt xD men vi såg ändå på Ett tre berg om nån kan gissa vad det är ^^ hahaha! Och hade ett kaffe-cigg rep. Umgänge, jag menar hallå.

Totalt jävla torsk på den där skit serien, fattar inte.

Kanske för man kommer bort från en verklighet in till deras förbannade lyxproblem på stränderna, nattklubbarna, festerna, under Californien-solen. Stora problem.

 

Men när jag kom hem igår var det älskling som hade fixat mat, GOTT! Tack, baby. Då var man nöjd, hela kvällen låg man och jäste, underbart :p hahaa!

 

 

Ikväll glömmer vi våra bekymmer, det är ju helg! :D

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0