välkommen 2010

3:e dagen in på det nya året.
Nytt år, nytt decenium
, det ni. Går fort, bara 10 år sen det var millenieskift. Bara 10 år kvar då är man 31 bast, HALLÅ!? Eller, ja.. inte om man går efter filmen 2012, då kanske man inte hinner komma så långt som till 31 bast, haha!

Både jul och nyår har varit toppen. Helt klart skit nöjd med det iår! Varit jätte trevligt och mysigt :) Lilleman var så stilig i sina kläder, vit skjorta, väst och finbyxorna var på <3
Har ätit mig proppmätt i 3 dagar i streck, haha. Man har mått som en gud :D

Lite bilder lägger jag upp sen. Nu ska jag hoppa in i duschen och så får vi se när pälsklingen dyker upp.

Hmm.. Nu kom Gabbe springande hit.. tror han har dykt ner i nån av mina hudkrämsburkar.. :S hahahahaha, tror han ska få följa med mig in i duschen faktiskt xD


PUSS! Ida, vi ses på tisdag! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0