<3

Det var bland det bästa jag gjort på länge, igår var det vi tre igen, som det brukade vara! :)

Blev säbylund, sen en sväng vid 7eleven macken i kumla, där vi mumsa glass och cola, och så vidare till hberg, säga hej till Makke och gänget hemma hos Perkan :D och så till slut hamnade vi hos mig. Jonas hade redan nattan lilleman och allt, så det var tyst och lugnt när vi kom. Jätte snällt av min älskling som fixade allt när vi åkte ut till säbylund :)

 

Idag blir det nog att gå ut mot torget och köpa glass senare med Emelie :D

Hoppas Gabbe vill ha glass bara, han får ju får sig ibland att han inte alls vill ha och andra ggr ska han ha hela glassen ;P

 

Kanske frukost nu?

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0