aj aj

Har bränt mig på ryggen. Vad roligt. Yaay, bränner, svider, gör ont! Men meeeen, så äre med det.
Sitter iaf nu hos mamma och pappa, Jonas och jag ska vara här några dagar, sitta kattvakt. Rätt mysigt :) nära till nytorget, hahaha TJOCKIS ;p men det får jag vara nu.

Blev glass med Shogge idag, senare kom Emelie, då mumsa vi oss mammas rabarberpaj som satt riktigt fint. Gott!

Min lilleman har somnat nu, så jag sitter här och väntar på mat och glor på tv ;P jag har det bra, jag.

Hoppas på dåligt väder imorrn.. Kommer bara springa runt ute i vanlig ordning och bränna mig ännu mer, så knäpp som man är, ger aldrig upp. Får ju dåligt samvete av att sitta in och glo på tv när vädret är såhär, mitt o sommaren och allt :)


Tjopp.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0