bad bad bad, badankor

Igår;
Blev en tur till stan :) mycket varmt, men mycket mysigt ändå :)
Först en sväng tills stadsbiblioteket, sen donken och så bjöd älskling på bio, ECLIPSE! :D:D blev lite chockad, han hade redan det planerat, hähä. Nöjd! Men fy vad mätt jag var efteråt! Massa popcorn ^^ och filmen var härligt bra, love Twilight Saga.
Så när vi kom hem blev det att traska ner till lekparken där mamma var med lillemannen. Han hade sovit en timma extra idag under dagen så han var pigg och vaken tills kl 22 eller något :P

Idag;
Lekpark, mat, sen iväg till Jonas päron, där det blev massa bad och sol :D glass oxå men det ville inte Gabriel ha idag. Fast han fick korv och mos, det gillades. Poolen gillades allra mest, han ville ju inte ut :O huttrade och hackade tänder men lika glad och lycklig för det, vill verkligen inte ur poolen ^^ busungen.

riktigt skönt att bada! lagom stor pool sådär oxå, Gabbe nådde ner med fötterna och kunde gå runt själv, det var roligt tyckte han :)

 

Imorgon blire nog att åka med Ronja, Gabbe och Jonas!

weei. Och btw, i förrgår träffade jag till slut Emelie, riktigt kul. :)

Grattis till henne/dom oxå :D så himla roligt :)))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0