..

Blä, denna värme. Men man ska ju inte klaga. Har ju varit en riktigt skön dag ändå. Umgåtts med Karin, Natta, Ronja kom oxå, då blev det brändåsen, och nu väntar jag på Bever och Maria. Baka lite, sen ut till parken och fika. Vuxenpoäng, yao! ;D
Lämnade lilleman till hans pappa idag med, tisdag som sagt, suck. Men men, skönt med sovmornar nu när man knappt får upp ögonen på 2 timmar ungefär ^^ hemskt är det, aldrig vare såhär morgontrött.

* * *

Det är tungt, kan bli riktigt tungt, som någon slags mur. Vill bara skrika mig genom den. Ibland blir det lite jobbigt bara och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Men.. det löser sig.. Väl...


Steel Panther
<3 :D



Nu är dom här :D

tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0