.

Skönt att komma hem imorse kan jag lova! :P
Ronja kom och hämtade upp mig och Shogge imorse kl halv 7 ;P härligt, hann sova typ en timma imorse, planen var att vara vaken hela natten, nödvändigt att sova? Nej? :P idioterna skulle ju bada mitt i natten, så vi drog upp till Gallaberget, galningar xD aja, mygg var ju mysigt.
Kom hem och slängde mig i sängen på en gång, fyfan! TRÖTT, men gick inge bra att sova för det, men fick några timmar sömn iaf.

Nu har vi varit ute och åkt lite bil, Bever sitter här och äter upp alla chips och kladdkakan, yeah!

På lördag blir det trevligt, Ida och jag ska umgås och ha mysigt :D längesen nuuu! Saknat dig.

Och idag kmr Ronja :D hihi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0