.

Måste ta och lägga in lite kort jag tagit på lilleman snart alltså, har ingen ork :O jobbigt... för det är ju verkligen jätte jobbigt.. haha. Snacka om orkeslös!

Var till barnmorskan imorse ialla fall, gick så bra så. Bokat tid till Kub-testet. Förhoppningsvis går tiden lite snabbare efter det, haha, tycker det går så sakta nu. Kan kanske ha något med värmen att göra. Segt!

Lilleman sover middag, senare kommer Karin, så får vi se vad dagen bjuder på. Blir kanske lite picknick nånstans ute i solen eller om man går bort till Jonas päron. Han sitter ju där och försöker laga nån dator. Roligt :P


Blir lite cp irriterad på cp Ellen på tv. Alltså hur fan orkar man?! Jävla fjant det där, köper alla sina fans, speciellt dom i publiken, ÅH ORKA!

Nä, lite kiwi nu kanske.

Jag älskar dig, Jonas!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0