lycklig lottad!

Jag trodde illamåendet hade försvunnit? Så fel man kunde ha! Har mått illa hela morgonen och knappt kunnat röra mig ur soffan. Att ta mig upp ur sängen är ju en helt annan femma.

Jag är riktigt lycklig lottad som har Jonas. Fixar allt med lilleman på mornarna nu när jag mår sådär på morgonen. USCH, jag hatart! Att äta frukost med Gabriel och när han är sådär gosig och mysig på morgonen, det är ju bland det bästa jag vet. Men nä, det går fan inte.

Planen idag var att jag och Gabbe skulle hem till mamma nu på förmiddan, äta paj och ut och leka. Men eftersom jag knappt kunde röra mig eller få i mig mat fick hon komma hit och ta över. Så har faktiskt nu tage mig upp efter lite mer kaffe och plockat undan och nu tror jag att jag måste äta frukost.

Denna värme dödar mig. Ja, jag klagar! Jag orkar inte! Igår regnade det, skönt som FAN! Lite härlig luft :) Ska tydligen regna idag med sen, HOPPAS! Vill ha åska oxå. Vill kunna andas. Fläktar är mina bästa vänner just nu.

Ida, förlåt för igår. Jävla humör. Cp känslig för allt :p
I love you!

Jag älskar mitt liv trots allt. Jag har underbara människor som finns här som gör mig glad. Underlättar allt för mig.
Jonas och mamma. Ni är världens bästa som ställer upp nu, känns inte som att den här graviditeten kommer bli så enkel :P till skillnad från när jag gick med Gabriel. Då var det lätt, inga problem alls nästan.

Ida, min lilla pärla. Men det är bra att vi inte alltid kmr överens, hahaha. Nyttigt ;D

Shogge, hoppas du kmr på fötter helt och att allt kommer ordna upp sig. Att du har mål i livet. Blir riktigt glad om du kommer in på det där :D

Makke, lilla fyllot! :D skiner alltid som en sol :D

Nettan! Vi måste ses snart, saknar ju er. Tråkigt med massa tråkigheter. <3

Och så min lilleman. Gabriel. Undrar om det går att älska en annan människa så mkt som man älskar sitt barn? Jag tror inte det. Jag skulle ge mitt liv för dig, du är min lilla solstråle som alltid gör mamma glad. Vilket humör man än är på, vilket humör du än är på, du är ett litet söthjärta som får hela världen att stanna upp och älska dig!

PUSS.



Kommentarer
Jss0n

Jag Älskar Dej och har inget i mot att ta Gabriel när du inte mår bra för trotts allt så är det ju delvis jag som gjort att du inte tar dej upp på morgonen :P

2010-07-16 @ 13:59:44
Katarinaz

Jonas övar inför faderskapet=)

2010-07-16 @ 21:25:18
URL: http://Katarinaz.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0