mmmm gott

Nu sitter jag här med min ost och skink baguett :D nybakade baguetter, min kära mor och jag var iväg och handlade förut, har haft fullt upp sen kl 10 imorse då vi orkade oss upp. Plockat, diskat, dammsugit... eller ja, Jonas har dammsugit och diskat :P jag har plockat... mest.. ;D lät ju bra det där. Haha.

Vid 14-15 tiden blir det att hämta min lilleman hos hans pappa. Äntligen. Älskar tisdagar ;)
Känns lite bättre nu än sist jag hämtade honom, då knät var helt förstört. Nu är det bara denna jädra värme som tar kål på en. Fläkt, AC.. ja tack.. behöver... :P

Blir nog en dusch på det här strax.

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0