regn regn

Men nu klagar jag inte! Det är skönt med regn. YES! Ska ju bli fint snart igen så jag njuter av det här.

Var och handlade inne på mberg förut, lite mer utval till lilleman, behövdes handlas endel, fan kylen helt tom nästan!
Synd att Jonas aldrig vill följa med dit för jag får hjärnsläpp och vet inte vad som behövs handlas vissa ggr :P går bara och plockar, kmr ut med bara hälften av vad jag behövde ^^

Och i fredags blev det lite tältning uppe i tripphult med Bever, Maria och Jonas :) det var mysigt, haha! Skogen is the shit. xD

Annars vet jag inte vad man ska blogga om mer. Dagarna rullar på. Bla bla bla... upp och ner... bla bla bla...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0