spöket kom på besök??

Äntligen regn, man kan känna lite mer frisk luft när man går ut :P :D

Gabriel sover middag. Jag sitter här med min andra kopp kaffe idag. försöker komma i form. Humöret är inte på topp alls idag, så jag kniper käft mestadels denna dag. Iaf hittills, känns som att om jag pratar eller ska säga nått kommer jag bara bli irriterad om jag får fel svar :P haha. Härligt, asbra, yeah!

"spöket tyckte inte mina cigaretter skulle ligga där" eller "spöket som kom på besök", kan ni minnas att jag har bloggat om något sånt? Skulle skriva rubrik, råka skriva ett S, så kom dom rubrukerna upp, som om jag har haft nån sån rubrik? Eh.. ah, kanske, fan, man har ju vare rätt snurrig det senaste året, hahahaha.
Men det är lite läskigt, på tal om det. Ibland om nätterna eller när man ska sova, känns fan inte som att man är ensam i lägenheten alltså. Bortsett från Jonas och Gabriel då. Det kan vara riktigt ruggigt ibland, men det är väl för man tänker för mkt vissa kvällar när man ligger i sängen, så tror man att man hör och känner massa konstiga saker? Vet inte.

Tvätta imorn, så roligt. BAH!
Och så ska man vara kattvakt från imorrn till onsdag. Igen, fan vad mina kära föräldrar ska ut och åka överallt, vill oxå!


Kommentarer
Linnea

Det är nog MÅNGA och speciellt lilla bebisen som tycker att du INTE ska röka!! Sök på googel på "en rökares livmoder" Usch och fy Agga! :@ Stackars barn!

2010-07-18 @ 17:00:07
URL: http://mammatillteddy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0