summer -10

Maria, Bever, Jonas, Gabbe och jag åkte till bäcksjön :)

Var riktigt skönt i vattnet, tyckte speciellt min lilleman som var så lycklig i vattnet.

Men var rätt kallt i luften och jag var badkruka för jag inte ville kyla ner fogarna. GÖR ONT! Fan, vilket otur man skulle ha som fick problem med den där skiten såhär tidigt :(



Sitter och väntar på den mest långsamma människan. Vi ska baka sockerkaka! :D 

Sen blir det nog att dra sig hem till Jonas päron. Han och Gabriel är där nu :)

Blir tyvärr inge badi badi idag. Men skönt att värmen inte är på högsta iaf! Moln är uppskattat nu!! Fläktar oxå. 


Men sommaren har varit helt okej fram tills nu ialla fall! :)

Värmen har vi ju haft!


Jag hoppas du får det riktigt bra! Kommer att sakna dig.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0