the hills igen ;D

yay! tack Jass för du påminde mig om att The Hills finns ju ffs nu att tanka hem, säsong 6 oxå :) woppii! skiten suger ju bara mer och mer, därför fastnar man ju bara mer, så mkt lyxproblem dom har därborta i Hollywood. (Y) stackarna.

största nötterna i hela jävla L.A.

fan synd om dom!

glad är jag iaf att dom skiljer sig till slut i vilket fall. Äntligen, alla The Hills fans pustar ut.

 

 

Den här jävla grannhunden kan ju gå och dö, ska fan skjuta hundjäveln! Idiot till granne som tydligen inte fattat att hennes jycke sitter som en bebis och skriker ALLA TIMMAR HON ÄR HEMIFRÅN, ylar, skäller. Väggarna är inte så tjocka och vi bor vägg i vägg, det tog mig en timma att natta Gabbe ikväll. Hejjafan! Gå och dö hundjävel. Okej, inte hundens fel då, men hon, ja hon kan ju gå och stoppa in sitt jävla huvud i sitt jävla anus! KUL! Undrar när hon hade tänkt att komma hem ikväll då. Inatt..imorgon? cpgranne, flytta!

 

Aja, hare kanin!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0