tvätt, foglossning, säbylund ;P

Trodde jag skulle tvätta kl 11 idag, så runt kl 10 stod jag i köket och tänkte att man kanske skulle ta och gå ner och köra igång, jag menar, det var ju verkligen massa tvätt, som vanligt :S en stor sån här ullared, gul påse, mkt större än dom blåa ikea påsarna, den va proppfull och en proppfull tvättkorg. Yeah. Jonas kom och sa att jag skulle visst tvätta från 9 till 17. YEAH! Stress, hoppas jag hinner klart. för kl 17 kommer Ronja, då ska vi hämta upp Emelie, sen iväg till säbylund :) ska bli roligt att umgås lite vi tre igen!

Foglossning? Eller bara ont? Ja, skit samma egentligen, ont gör det ju! SUCK




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0