v 11+3

Alltså vecka 12.
Helvete vad sakta det går. Hoppas verkligen tiden kmr igång lite mer efter KUB-testet iaf ;P är ju snart, hihi.

Jaha, nu sitter jag här i soffan och softar ut lite mellan allt spring. Blev städning, eller ja typ, Jonas dansar runt med dammsugaren, jag har diskat och plockat upp lite kläder och sen bokat tvätt-tid, så jag hade tur som kunde få tvätten gjord redan idag. Slipper jag tänka på det nu i veckan när Gabriel kommer hem imorgon :)

Blev myskväll igår, framför Alien 3 med massa gott, hähä ;)
Fattade säkert mkt av filmen. (Y)

Undrar om Bever kmr hit idag och bakar med mig :D haha. Världsbäst påt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0