varm helg

Har varit väldigt varma och sköna dagar nu i helgen, eller hela veckan egentligen. Har haft en bra vecka :D riktigt roligt har vi haft. Och i lördags åkte vi till säbylund ett gäng, stannade kvar över natten, solade, badade, grillade :D ja det var mysigt. Dagen efter kom min älskling dit, det var meningen att vi skulle åka hem men han och jag stannade ialla fall kvar där tills idag. Ida, Axel, Makke, Shogge och Mimmi åkte hem. Så vi hade det riktigt mysigt ;)
Så skönt att bada, imorse var vattnet mkt varmare än igår morse, det tog imot att hoppa i då, men idag gick det bra :D det var ju som att duscha, man var helt svettig och äcklig annars. Visste vissa ggr inte vart man skulle ta vägen alltså! SÅ VARMT. Men man ska väl inte klaga. :)

Hemma nu ialla fall. Så snäll som Tobbe var kom han och hämtade oss. Äntligen hemma, packat upp och grejjat, massa saker överallt. En dusch! YEAH, den satt fint!

Sitter i stora rummet här, med två fläktar igång och Vänner på tv. Paradise ;) enda som saknas nu är fan en stor fet kebabrulle, eller en pizza. SJUKT JÄVLA HUNGRIG! Bajs.

Men snygg bränna har man väl ändå fått :D hihu! Ser fan bättre ut än när jag kom hem från Cypern. Konstigt nog :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0