virusfritt!

Waaay! Min älskling var så snäll och fixade min cpdator som lyckades SÅKLART få jävla virus attack, trojansk häst, bla bla bla bla, bryr mig inte så mkt mer än att jag visste att det var virus som käkade upp min käraste ägodel ;D ^^

Den är frisk nu ialla fall. Så nu hamnade jag här igen, en onsdagskväll. Lilleman somnade rätt snabbt förut när jag nattade honom, jag är så trött att jag nästan somnade själv när jag låg där bredvid honom.

Har ju hunnit med endel idag, både jag och Gabriel. Sprungit fram och tillbaka på hela hberg typ 2-3 ggr. Mina fötter gör ont, jävla flipflop som gör att jag får apont i hälarna, bara bränner :/ och ont mellan tårna, helt rött. Förståa gången dom skorna ger mig några besvär alls, suck.




Imorgon ska jag träffa Åse och senare Emmy! :D
Två stycken som man inte träffar så mkt längre, ialla fall inte Åsepåse.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0