Aldrig mer!

Helt öm och stel på fler och fler ställen på kroppen, jag blir galen! Allt för det här med knät. Man haltar och haltar och haltar lite till, nästan hoppar fram på andra benet, då gör det ont, fötterna svullnar, ryggen gör ont, ÅÅH! Kan det inte bara gå över så jag slipper halta, jävla studsmatta, ALDRIG ALDRIG ALDRIG MER. Synd, älskar fan studsmattor!

Har varit och lämnat lilleman på dagis idag iaf, sista veckan innan sommarlov :) men nu går det jätte bra, han skuttar iväg och vill till fröknarna och barnen, så det är skönt.

Idag kanske jag skulle träffa Emelie? :) får se, men vore kul. ALLDELES för längesen nu!
Annars får jag ligga här i soffan och vila benet :p

Mer kaffe nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0