eminem - not afriad

Åhh, vilken helg det blev då! Varit med överallt med alla känns det som :) men det har varit jätte roligt. Shogge, Makke och jag fixade planer och äventyr, hahahaha.
Pertti, säbylund, Pet, Kumla, Örebro
.. ja, gud vet vart mer, överallt. Bra att helgen slutade med att jag skulle hoppa av studsmattan och knät gick ur led, plopp! Eller något sånt, den känslan iaf, detta var igår, eller inatt, och jag kan inte röra på det än, ligger i sängen och Jonas har fått gå till ica åt mig, helvete vad ont det gör! Mobilen har jag lyckats slarva bort oxå, så den fick jag spärra och grejer, men det var inte helt okej, inte bra alls :/ så jävla trist lixom. Men men, använder mitt gamla nu nåra dar  fram tills jag får mitt nya simkort.

Tack för i helgen iaf, alla goa! :D


EMINEM - NOT AFRAID




Kommentarer
Anonym

Inte hoppar du väl på studsmatta? :O

Jag har inte ditt gamla nr, du kan väl höra av dig när du får ditt nya.. Mitt 0738159808.. Så vi kan bestämma när vi ska ses :)

2010-06-29 @ 10:43:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0