Glad midsommar

Men fitta vad trött jag är!! Upp halv 7 imorse för att tvätta, baaaalle! Men jag kom upp men humöret är verkligen inte på topp, kanske 10 koppar kaffe ifrån ett bättre humör.

Gårdagen blev riktigt trevligt ialla fall! :)
Spenderades med Jonas, Bever, Shogge och Markus. Satt ute på gräsmatten under massa träd i 100 år, dom beställde utkörning från Nalles, hahaha, hungriga pojkar.
Sen blev det att tralla bort till tennisplan där det spelades lite tennis, och sen åkte vi till tisaren, men då dissade både Jonas och Bever oss, så det blev bara jag, Markus och Shogge, and guess what, Markus drack bärs, oväntat, och var skit sur för jag inte kunde dricka med honom, hahaha :D
Och tillbaka till hberg, nytorget en sväng och så till slut REJMA vi. ^^ (satt på en bänk vid Rejmes xD) Och så vare dags att tralla hem för att sova.

Midsommar idag då, jahaja.. Vi får se vad som händer, orkar inte bry mig.

Gäsp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0