i full gång med lägenhetsletande... igen

Har vare full fart hela dagen :)
Lämnat Gabbe på dagis, gick hem till Nettan och hennes Isabella, åt frulle där och busade runt med lillskruttan, gick hem till oss med dom senare, diskade, gick och hämtade Gabbe, lek och bus i lekparken, sand sand sand överallt ^^ sen hemmåt, laga mat, äta, gå hem till mamma och pappa, dom åkte till Kumla och ville ta med sig Gabbe, jag satt kvar och försökte andas ut och glömma bort illamåendet, fast det gick inge vidare. Efter en stund kom iaf Jonas dit, mamma och dom var ju så långsamma så vi gick hem och så kom dom och släppte av lilleman när vi nästan var hemma. Så nu ikväll har det blivit kvällsmat och bums i sängen för den unge mannen :)

Och jag har ätit ett gäng med ben&jerrys och lite jordgubbar, det går bra för mig att försöka må bättre, nä, gör allt för att illamåendet inte ska släppa, för det är ju så roligt med sånt, VERKLIGEN. Aja, inte mitt fel ;P haha!

I full gång med att leta en trea nu oxå. Börjar bli bråttom, helst innan augusti, annars går det aldrig :S

Imorgon har Gabbe en playdate, haha. Gungdate :p

Sängen snart.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0