old horses

Mår så bra just nu, hela kroppen är så avslappnad trots att vi hålls på och städar massa här hemma och tvättar och donar, det blev rätt mkt städ haha, men det har varit riktigt trevligt de senaste dagarna, umgåtts med masssa bra människor som får mig på bra humör ;D kanske inte riktigt alls åsikt, men ändå. ^^

Gårkvällen/natten blev ju ett riktigt äventyr. Träffade en vän, skönt att se och veta att han mår bättre nu, en jävla lättnad.
Sen när man kom hem blev det kaos, men löste sig rätt snabbt, ibland kan det bara bli så himla fel fast ändå inte. Jag älskar dig Jonas! Det kan bli riktigt jobbigt ibland men jag är glad att du står ut, nästan ialla fall... :D

Kaffet satt riktigt bra idag kan jag lova. Nu måste jag väl fortsätta här, sen ner till tvättstugan. Invänta morgondagen då det blir lite kalas :) förhoppningsvis. haha :D

PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0