smörgåstårta idag :D

Gabriel och jag har varit ute i lekparken nu i förmiddags, hehe, kom på hur man tar bort hela vagnklädseln eller vad det heter, för jag fattade inte det förut och det behövs verkligen tvätta, så idag stod jag och pilla med det tills jag äntligen fick bort det, medans Gabriel sprang runt och härja, gunga, kastade sand osv osv, skulle jag sen oxå få PÅ hela klädseln... det var ju en annan femma.. men det gick till slut ^^

Det är så skönt att umgås med min son bara han och jag, det är längesen nu det bara var vi två som gick ut och promenerade eller gick till lekparken och sånt, man tänker inte på det förrän man väl går ut ensam med honom, och klart, det blir ju lätt att det alltid är någon med. Jonas är ju med jämt, men jag kom på det igår när vi var ute två gånger eller när vi satt hemma ensamma, hur skönt det är att vara ensam med lilleman nån gång sådär, det behövde vi :) lite mamma och son tid. Och nu med alla gravid-hormoner äre nog rätt bra för mig att vara ensam, eller ja, inte med någon som måste få ut för allt, hahahaha! Är nog skönt för Jonas oxå xD inte lätt.

Nu sussar min lillkille ialla fall. Tänkte dra på en film, Remember Me, och senare idag ska vi bort till Jonas päron, där blire smörgåstårta :D:D

TACK ÄLSKLING, för du hjälpte mig med uppdateringarna för min idiotmobil :D den kanske är snällare nu.





Kommentarer
Terjelotte

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2011-03-17 @ 12:41:27
URL: http://terjelotte.blogetty.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0