snygga brännan

Ja, jag har ju fått mig en snygg bränna idag. "snygg".  ;D
Räcker eta frammåt nu så det gör inget om det regnar några dagar frammåt. Helst ska det göra det, annars kommer jag att bara springa ute och göra mig mer illa, på ena smalbenet och ena axeln (Y) hur gör jag? :S aja, det har varit jätte trevligt idag. Blev marieberg med Jonas, Shogge, Karin och Markus :) sen mat på MAX och så avslutade vi i säbylund. Mamma var snäll och lånade oss bilen :)

Sjukt mätt, men sitter här nu med ett glas iste med massa is i, fan vad varmt det är!
2/5 men på tv oxå, så det är en najs kväll, tror jag ska sätta mig på balkongen snart, hähähää.

heyda!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0