tisdagskväll

Nu sitter jag här en tisdagskväll igen :)
Har varit en riktigt bra dag, varit iväg till marieberg med mammsen, eta sen man tog en runda dit med henne, så det blev med andra ord endel inhandlat, bl a ett linne, eller ja.. ett långt linne :p till bröllopet vi ska på fredag, ja och en massa mer, men mest mat, mest behövligt ^^

Har även hämtat Gabriel, åkt och hämtat massa ägg och sen träffat Miriam och lilla Ebba en stund, och så kom Bever förbi. Nu är det sådär lugnt igen, lilleman sover nu, han somnade bara en liten stund sen. Han ska inte gå på dagis till 17 längre när jag har sommarlov utan till 13, så han kommer inte vara lika slutkörd om kvällarna och somna vid 18,30, haha. Ja, fast vi får se, rutinerna sitter ju i.

Har verkligen gått runt och ätit hela dagen, det här kan inte sluta bra, asg* vägde mig hos mamma idag, redan lyckats gå upp 4 kg. Här ödslas ingen tid inte!!

Tjopp


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0