USCH

Idag har det varit en totalt jävla livlös dag, helt slut, orklös, blä! Men det vare väl värt, födelsedagskalaset igår gick ju utmärkt ;p hihi. TACK ALLA FÖR EN FANTASTISK KATASTROFAL KVÄLL xD verkligen... Vi hade ialla fall tur med vädret! :P nemen, det var trevligt, mkt mkt mat... mätt upp i axlarna.

Men idag.. ja.. nej.. fy :/ haha, TACK IDA OCH AXEL FÖR HJÄLPEN! ni är guldvärda!

Imorrn ska lilleman till dagis, sen kaffe med Ida, sen upp till Jonas lya och städa. Jippi.. fyfan, trash däruppe nu! hahaha, inte så konstigt kanske.. barnkalas i högsta grad. Svampbob is the shit, honom gillar vi ;D

Det var underbart med en dusch nu såhär på kvällen, det kan jag ju lova, man känner sig som en ny människa, kanske jag borde ha testat när jag vaknade imorse, haha! Men tur att vädret var svalare idag, helvete att man orkat ännu mindre om det var sådär äckligt varmt, behövs lite regnskurar tycker jag!

Älskar dig, Jonas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0