Åt helvete

Snacka om samvetet jag fick när jag ringde Gabriels pappa förut och frågade honom om han kunde hämta Gabriel redan idag, handlar om en dag, men ändå. Lite ångest för han inte kommer hem nu ikväll efter dagis. Sjukt, men vafan ska jag göra? Mår uruselt, blir andfådd av minsta lilla och är helt slut i hela kroppen, vet inte vart det kom ifrån men igårkväll började det iaf och blev värre under natten. Idag hade jag 38,5 graders feber oxå. Hurray... :S

Vi har utvecklingssamtal på dagis imorgon med, hoppas verkligen jag piggnar till så jag kan gå dit. FAN FÖR DET HÄR!

Har iaf tagit mig en dusch, men guess what, jag är redan svett! YAAAAAAAAAAAAY..............


Nu börjar jag iaf bli hungrig.. tror jag, kanske ska ta och fixa mig något..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0