back to reality

Big bang-vecka/helg... :D
Jaja, men nu äre måndag och back yo reality. Idag skulle jag egentligen skriva prov men måste till pboda, suck! Men ska få massa grejer av mamma nu när dom håller på o packar och rensar ur huset. Kan verkligen inte förstå att dom säljer huset.

Känner mig gammal. Lägger mig tidigt, vaknar tidigt. På morgonen är kaffe och oftast nyhterna på tills jag nallar åt mig dosan och sätter på The Voice :P känns bra gör det, haha.

Imorgon kommer min plutt hem igen :D

Drömde massa otrevligheter inatt, massa konstigt, känner mig totalt illa tills mods just nu, verkligen skit kul..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0