Bada såhär på söndagsmorgonen

Gosungen!

han har varit så trött dom senaste kvällarna när det var dags för bad och allt det så det har inte blivit av på 2-3 dagar, så nu tyckte jag det var dags, speciellt efter frukosten, då var man kladdig åt alla håll och kanter :)

Kan inte säga att jag var pigg imorse. Fyfa! Haft ont i ryggen heeeeeela natten. Blä.

Glad att jag fick sova en timma mer imorse när Jonas tog lilleman som var som vanligt så morgonpigg ^^

 

 

Blev en promenix igår eftermiddag, hanmnade hos Jonas föräldrar. Så det blev en bit att gå. På kvällen fick vi skjuts hem, då var det kallt!

 

Idag då? Söndag. Yey..



Kommentarer
Katarinaz

Saknar dig GABRIEL och dig mamma AGGA! <3

2010-03-15 @ 10:56:31
URL: http://Katarinaz.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0