en sån där dag

Igen. Vad är det för fel? Hänger inte med längre, varför kan jag vakna upp en dag och allt är på botten? Osocial, inge vidare trevlig eller pratglad. Känns bra gör det, verkligen..


Sitter här med mitt kaffe, inte ett skit på tv och det går verkligen skitsegt att tanka hem film just nu. Plugga? Ja jo, borde ju kanske det. Kan nån hosta upp lite motivation på mig kanske?

Bio igår blev det med älskling. Gabriels mormor ville ta hem honom över natten så hon fick det då passade vi på att se Shutter Island, vet inte vad jag ska säga om den. Sådär. Skum.

Jag borde kanske ta och städa lite då kanske jag kommer igång och blir gladare. Rent hus gör en alltid lite piggare.. eller? ^^ bara dammsugaren kan fungera som den ska, arghh!


Kommentarer
Jackailin

Hi, very nice site! Good luck!

2010-12-14 @ 14:34:00
URL: http://jackailin.blog24h.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0