en vanlig söndag


Obs!!

hahaha, ni kanske finner ett "fel" i bilden. Nappflaskan mitt i alltihop,

vi tänkte vara lite snälla mot Ida som spillde och inte kunde dricka utan att tappa hela glaset, så vi gav henne lite vatten i nappflaskan så inget skulle komma utanför :D haha. *smarta* asg

 

 

Haha ;)

happy happy happy, you make me så happy

Med tanke på att vår lilla Skumpan inte kunde komma förrän igår, en söndag alltså, så blev det lite kalas en söndag istället :D det var riktigt trevligt faktiskt:) dock inte så sent alls, men det är bra för nu har vi varit uppe sen halv 7 tror jag? haha, sällan morgonpigga! Väntar nu på att Picasso ska öppna, då äre maaat!

 

 

Jonas, känn ingen press, hahahaha :D ;)

så söt! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0