.....

Jävla måndag idag alltså. Hela jag känns upp och ner. Allt är bara fel och dåligt. Verkligen på pisshumör, knappt nån lust att prata med nån, allra minst vara trevlig. Känns som att om någon säger fel sak kommer jag bara brista och få något utbrott :P
Men men, så kan det oxå vara ibland.

Vet inte om jag är hungrig eller inte. Jonas har gjort tacos men jag har ingen matlust alls idag.

Väntar iaf på Ida och Axel nu. Vill att det ska bli kväll så jag kan lägga mig och sova förbi den här skitdagen.
Kan kanske bero på att vi var i pboda idag. Och att jag vet att dom ska sälja huset. Att allt ska packas ner och mkt ska kastas. Känns inte något vidare nånstans.
Men fick endel grejer, mest småplock... jaha.. än sen då.. ÅH!


Ska försöka få upp lite tavlor idag... eller.. Jonas ska få upp tavlorna :P haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0