idag

..Är det torsdag. Skulle ha tentat, men icke då. ÅNGEST, börjar fan gråta snart!

Men istället tvättar jag och sen blir det marieberg med sötaste Angelica :)


Kaffe kaffe kaffe! Trött!


Igår blev det bio med mina favoriter, *host* en av dom iaf ;)
Avatar. Herregud. NEJ DEN ÄR INTE SÅ BRA. Pochahontas goes blue alien ungefär,
nej nej, den kunde vi lika gärna ha sett hemma. Jag menar, både jag och Bever lyckades slumra till, hahahaha! Mysigt på biosalong. Ena stunden är  det bara vi som prasslar och smaskar med popcorn och godis, andra stunden sover vi. Så sa Jonas iaf :D haha! Lyckat!

Men nu finns det massa andra filmer jag bara måååste se! Hihi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0