ja det här var ju inte bra

Hmm..
Direkt när man klev innanför dörrarna inne på Marieberg kände man hur humöret bara steg upp på topp. Sen när jag kom ut ur en affär och hade köpt något, då kändes allt som på rosa moln. Allt var så underbart :P är det nåra slags varningstecken eller? xD Inte bra!

Men trevligt var det med Ida och Axel iaf :) en sväng in på IKEA, Lågprismagasinet och Rusta oxå! :D
En fika med Bever innan oxå. Sen vet jag inte om Emmy tänkte komma idag oxå? Hmm. Vore trevligt.
Mamma kommer iaf med lille plutten snart :) så han har vare hos dom i Pboda heeela långa dagen. Nu saknar jag honom! Mycket!


Heyda.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0