Kul igår, mmmm :D

Ja jo.. gick ju bra och plugga.. 2 satanister här ute i vardagsrummet som spelar ngt jävla fightingspel i XBOXen.. askul :p sitter här som två hypnotiserade dregglande zombies med gapande käftar som för en massa liv titt som tätt, tummen upp för det! xD
Men men, har läst endel och så, så jag går iväg sen, skriver, sen hoppas jag på det bästa, suck :/ lite ångestladdad idag :P

Imorgon ska jag nog ta en fika med Katarina stumpan :) längesen nu!

Kul igår. Mmmm :D
Btw, ignorera dom två senaste inläggen jag skrev igårkväll, som jag tog bort alltså, men ni som hann och läsa, hahahaha. Blev nog lite för mycket Black Tower... med en skvätt cider i...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0