ser ut som att blommorna behöver lite vatten

Hemma en snabbis,
ska snart iväg till
västra skolan på info om kursval inför termin 3.
Hade jag ju missat helt att det var idag ^^ asbra, tummen upp.


Men fick sluta 13 idag, blev bjuden på lunch på God Smak, asgod räkmacka, nam nam, tack :D

Bättre humör idag. Får se om det håller sig hela dagen :P förhoppningsvis. Mamma får hämta Gabriel idag hos hans pappa ialla fall, sen ska vi till lindex. Eller, jag ska det :D haha.

IDA, när får jag tillbaka min dammsugare? :D it's my precious! asg. Or is it? DYR VAR DEN IALLA FALL! Grr!

Skumma drömmar inatt oxå, haha, fyfan! Så jävla skevt, går det alltså ens att drömma sånt jag drömmer om nätterna. Skevaste. Ja.. gud.....

Nä. Ser ut som att blommorna behöver lite vatten...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0