11/11

Fysatan vad min rygg gör ont! UÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH! :(
Vissa dagar känner jag ingenting, andra dagar står jag knappt ut, måste ligga på golvet och vill bara grina. Usch. Idag tog jag mig upp halv 6, för att duscha och fixa eftersom jag ska till skolan. Trodde jag skulle behöva åka halv 8, men som tur var skrev jag till en klasskompis för att vara säker på om vi hade lektion idag, jovisst, men börjar inte förrän 10. Kul! Uppe jätte tidigt i onödan. Men men.


M U S I K *

nelly - just a dream
enrique iglesias - i like
rihanna - only girl
t.i. feat keri hilson - got your back
M.I.A - paper planes


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0