18 nov

Projekt potträning med lilleman går väl rätt frammåt :) han blir duktigare och duktigare, även om han inte gör så himla mkt i den där pottan förutom att sätta sig på den :P kissat i den 2 ggr sen tisdags. Haha sötnöten.

Han är lite bättre nu, men näsan är fortfarande täppt och rinner lite då och då, och hostan kommer och går. Annars är han pigg som alltid! Ingen feber heller, så det är ju skönt. Tror han har ngn tand som inte ploppat upp än heller, dregglar som faaaan, hela tiden.. Inte sett han dreggla såhär mkt sen han fick sina första tänder ^^

På tal om tänder, har Gabriel sitt första tandläkarbesök snart oxå :D haha, ska bli spännande att se hur det går :D


Igår bakade Jonas krämbullar. Fyfan vad goda dom blev, duktig är han min gubbe ;D idag har jag slängt ihop en kladdkaka oxå, nam nam. Nä vi är inte tjocka familjen inte.

nam!!

 

 

Undra om jag skulle ta och sova en sväng nu med lilleman som oxå sover middag..? Undrar även när Nettan och hennes lilla tjej kommer upp. ;P inte så himla lätt att planera ngt när det är småbarn inblandade, haha.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0