2 år sen...

... Låg jag på BB med en massa ooooooooooont!
Han ploppade ju inte ut förrän kl 10.55. Men det var två år sen det. idag blir han 2 jävla bast! Hur fort har det inte gått? Vart tog min lilla bebis vägen som nu gått och blivit en stor pojke? Nä okej, kanske inte stor, men större! :) han är så himla duktig på allt den grabben. Han överlistar sina föräldrar och jag undrar vart fan dom generna kom ifrån? :D den där småbarnssmartheten att få precis som dom önskar, ja, den lär man sig inte så fort som man vill. Ibland undrar jag vem som lär vem vad ^^. Hihu.

Han firar sin födelsedag hos sin pappa, det känns skapligt bittert att han är där, jag vill ju såklart oxå vara med honom när han fyller år, men han kalasar med pappa och pappas familj idag och så är det ju när det är varannan vecka. Han kommer ju hit imorgon så då blire kalas, ska bli så roligt. Har en massa att göra imorgon innan jag hämtar honom på dagis.

 





Första året :)



och ytterligare ett år senare... stora killen (:

HIPP HIPP HURRA PÅ HANS DAG IDAG :D



Idag åker vi och handlar iaf. Och fan.. jag känner en förkylning på g. Igen :( hoppas verkligen inte..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0